Kuorokonsertti

Kuokkalan kirkko

Ihmisen Ääni -kuoron kesäkonsertti.

Kamarikuoro Ihmisen äänessä laulaa noin kolmekymmentä musiikkia rakastavaa nuorta aikuista harrastajista ammattilaisiin. Kuoro on perustettu vuonna 2008 ja alusta asti sen taiteellisena johtajana on toiminut korpilahtelaistunut muusikko (AMK) ja lääkäri Matias Lahti (s. 1985). Kuorolaiset asuvat ympäri Suomea ja sen vuoksi Ihmisen äänelle on ollut luontevaa toimia yhteistyössä lukuisten eri seurakuntien kanssa. Parina viime juhannuksena olemme viettäneet keskikesän juhlaa Korpilahdella ja konsertoineet Korpilahden kirkossa. Ihmisen äänen ominta ohjelmistoa ovat kansallisromanttisen kauden suomalainen musiikki sekä vanha kirkkomusiikki, johon olemme perehtyneet lähes kymmenen vuoden ajan vuosittain Haapaveden Wanhan musiikin kursseilla Uli Kontu-Korhosen johdolla. Kuoro on julkaissut levyn myös Lähde, joka sisältää hartaita sekakuorolauluja. Ohjelma 10/5e.

Ihmisen Ääni -kuoro