Laulun voimaa: Taulumäen yhteislaulut radioidaan

1566164_Laulun-voima 11_L.png

Taulumäen kirkossa on yhteislaulutilaisuus, jonka järjestävät Jyväskylän seurakunta, Yle ja Kirkkopalvelut. Yhteislaulutilaisuus on maanantaina 11.5. klo 19 ja se radioidaan suorana lähetyksenä. Mukana on jyväskyläläinen Vox Aurea -kuoro.

Tilaisuudessa lauletaan hengellisiä lauluja, joita toivottiin Radio 1:n tammikuisessa äänestyksessä. Toivotut laulut ovat Jo joutui armas aika, Soi kunniaksi Luojan, Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, Kahden maan kansalainen, Päivä vain ja hetki kerrallansa, Herra kädelläsi, Tilkkutäkki, Oi Herra luoksein jää, Aurinkomme ylösnousi, Kiitos sulle Jumalani ja Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan.

Yleisradio kerää myös laulumuistoja. Onko sinun mieleesi jäänyt jokin tietty muisto johonkin ylläolevista lauluista? Kerro missä kuulit tai lauloit sitä ja miksi tuo muisto tai laulu on sinulle tärkeä. Lauloitko yksin vai yhdessä muiden kanssa? Missä tilanteessa muisto syntyi?

Muistoja voi kertoa Ylen sivulta löytyvällä lomakeellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Liitä halutessasi mukaan yhteystietosi, saatamme ottaa sinuun yhteyttä ja haastatella sinua radioon.
Muistoon liittyvän tarinan voi lähettää myös sähköpostitse osoitteeseen yle.radio1@yle.fi. Paperipostin osoite on Yle Radio 1, PL 6, 00024 Yleisradio.

Tue Apr 21 08:59:58 EEST 2015