Matot nurkkaan kun kenialaiskuoro esiintyy

Nicholas Harmonies -lauluryhmää voi kuulla vielä vappupäivänä Jeesusmarssin alussa ja lopussa.
1627098_20150430_104953_L.jpg

Kotimaassaan valtakunnallisen kuorokilpailun voittanut Nicholas Harmonies –kuoro on kiertueella Suomessa, ja se on ilahduttanut jyväskyläläisiä parin viikon ajan. Kuoro on kiertänyt muun muassa kouluissa ja esiintynyt seurakunnan tapahtumissa. Kiertueohjelma on ollut Jyväskylässä tiukka.

Nicholas Harmonies –kuoroon kuuluu kuusi nuorta miestä, ja a cappella-lauluun erikoistunut lauluryhmä on anglikaanikirkon kuoro.
Nicholas Harmonies esiintyy Jyväskylässä vielä huomenna vappupäivänä Kirkkopuistossa Jeesus-marssin aluksi ja päätteeksi. Esityksiä on siis luvassa noin klo 11 ja klo 14.

Kuuntele ja katso Isä meidän -rukous kenialaisittainLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Thu Apr 30 12:46:50 EEST 2015