Kaupunginkirkon Suvivirsi-yhteislaulutilaisuus alkaa klo 13

Suvivirslinnut_THUMB.jpg

Kirkon Ulkomaanavun Suvivirsi-kampanja on jälleen täällä. Laulu tuo meidät lähemmäksi vieressämme istuvaa laulajaa ja myös tuhansien kilometrien päässä asuvia pakolaislapsia ja -nuoria.
Tule laulamaan Suvivirttä ja muita kesäisiä lauluja Jyväskylän Kaupunginkirkkoon sunnuntaina 28.5. klo 13 (Huom! aika).

Yhteislauluja säestää Kuokkalan pelimannit Erkki Hiekkavirran johdolla, esilaulajana Tuula Heiskanen. Sateen sattuessa laulut kajautetaan sisällä Kaupunginkirkossa.

Laulamalla ja osallistumalla vapaehtoiseen keräykseen voi auttaa lapsia ja nuoria koulutielle. Suvivirsi-tapahtumissa kerätään varoja kehitysmaiden lasten ja nuorten koulutuksen hyväksi.

Kampanjankeräyskohde on Uganda ja erityisesti Ugandassa asuvat nuoret pakolaiset. Keräykseen voi osallistua tekstiviestillä, lahjoittamalla kolehtiin, lipaskeräykseen tai pankkisiirrolla kotona.

2017-05-23 12:53:00.0