Teppo Kröger, Aila Paloniemi, Sanna Sepponen ja Samuli Heimonen keskustelevat ihmisen arvosta

teppo02_S.jpg

Ihmisyyden kääntöpiiri -keskustelutilaisuudessa pohditaan ihmisen arvoa ja miten ihmisarvo toteutuu arjessa. Tilaisuus järjestetään maanantaina 18. syyskuuta klo 17 alkaen Agorassa (Mattilanniemi 2).

Monet kokevat yhteiskunnassamme osattomuutta ja kykenemättömyyttä vaikuttaa omaa elämäänsä koskeviin asioihin. Mitkä tekijät ylläpitävät ihmisen luottamusta omiin vaikutusmahdollisuuksiinsa sekä luottamusta siihen, että minä olen arvokas ja tärkeä.

Keskustelijoina yhteiskuntapolitiikan professori Teppo Kröger (kuvassa), kansanedustaja ja Perhehoitoliiton puheenjohtaja Aila Paloniemi, kuvataiteilija Samuli Heimonen sekä näyttelijä ja vammaisurheilija Sanna Sepponen. Tilaisuuden juontaa Annamaija Manninen.

Tilaisuus on osa Ainoa on toivoa -tapahtumasarjaa, jossa käsitellään ajankohtaisia yhteiskunnallisia kysymyksiä, kuten hyvinvointia, köyhyyttä, maahanmuuttoa ja ihmisen arvoa. Kaikille avoin tapahtumasarja on osa kirkon reformaation merkkivuotta.

Aina on toivoa -tapahtumasarjan järjestävät Jyväskylän seurakunta ja Jyväskylän kesäyliopisto

Ihmisyyden kääntöpiiri -keskustelutilaisuus maanantaina 18.9. klo 17-19, Jyväskylän yliopisto, Agora, auditorio 2 (Mattilanniemi 2).

2017-09-15 12:58:00.0