PopUp -pyhäkoulu on osa Lasten kesää

2942825_PopUp-pyhis_L.jpg

Jyväskylän seurakunnan lapsityö on mukana Jyväskylän Kesän Lasten kesässä. Seurakunta järjestää PopUp -pyhäkouluja torstaina ja perjantaina Mäki-Matin perhepuistossa.
– Aina kun vaunun ympärille on kerääntynyt sopiva määrä lapsia, pidetään pyhäkoulu, Keskustan alueseurakunnan lapsityönohjaaja Johanna Kontinen selvittää.
Kontinen on erityisen iloinen siitä, että juuri pyhäkoulu on esillä kaupunkifestivaalissa.
– Pyhäkoululla on pitkät juuret seurakunnan toiminnassa. Monella voi olla vanha mielikuva siitä, mitä pyhäkoulu on. PopUp-pyhiksen kautta haluamme näyttää, että pyhäkoulu elää vahvasti tässä ajassa. Viemme pyhäkoulun sinne, missä perheetkin ovat, Kontinen toteaa.

PopUp-pyhäkoulut Mäki-Matin perhepuistossa torstaina ja perjantaina 9. ja 10.7. klo 14-16.

2015-07-06 10:44:02.0