Itsenäisyyspäivän tapahtumia Jyväskylän seurakunnassa

suomifinland100-tunnus_sininen_rgb_M.jpg

• Itsenäisyyspäivän juhlajumalanpalvelus on Taulumäen kirkossa klo 10. Jumalanpalveluksen jälkeen seppeltenlasku ja kunniavartiot Vanhan hautausmaan sankarihautausmaalla klo 11.30.
 Itsenäisyyspäivän vietto jatkuu juhlalla Jyväskylän Paviljongissa klo 13. Kahvitarjoilu klo 11.30 alkaen. Juhlaan on vapaa pääsy.

• Sanajumalanpalvelus Kaupunginkirkossa klo 10.

• Sanajumalanpalvelus Keltinmäen kirkossa klo 10. Jumalanpalveluksen jälkeen kirkkokahvit.

• Suomalainen messu klo 10 Korpilahden yhtenäiskoululla. Messun jälkeen Suomi 100 vuotta -juhla yhdessä Kotiseutuyhdistyksen kanssa. Lopuksi ruokailu Korpilahden seurakuntatalolla.

• Juhlamessu Palokan kirkossa klo 10.

• Suomalainen messu Säynätsalon kirkossa klo 10. Messun jälkeen kirkkokahvit.

• Sanajumalanpalvelus Vaajakosken kirkossa klo 10. Partiolaisten lupauksenanto. Juhlakahvit ja partiolaisten myyjäiset. Soihtukulkue klo 18 Veteraanipuistosta kirkolle.

• Suomi 100 v -juhlajumalanpalvelus klo 11 Kuokkalan kirkossa. Juhlakahvit klo 10 alkaen.

• Sanajumalanpalvelus Tikkakosken kirkossa klo 11. Lipunnosto klo 10.45.

• Nuoret juhlivat itsenäisyyttä Palokan kirkolla klo 17 alkaen. Ilta on suunnattu nuorille ja nuorille aikuisille. Luvassa on puheita, musiikkia sekä mahdollisuus seurata Linnan juhlia pienen purtavan kera. Tilaisuuteen toivotaan juhlavaa pukeutumista.

2017-12-05 12:37:00.0