Kuokkalan aluekappalaisen viran hakijoista kolme jatkoon

Jyväskylän seurakunta lähettää soveltuvuustesteihin kolme Kuokkalan aluekappalaisen viran kuudesta hakijasta. Haastattelutyöryhmän päätöksellä testattaviksi menevät Kuokkalan seurakuntapastori Riku Bucht, Kuokkalan vs. aluekappalainen Kati Reukauf ja Pieksämäen seurakunnan kappalainen Anita Seppä.

Muut hakijat ovat seurakuntapastori Satu Konsti ja vs. kappalainen Päivi Kärkkäinen Jyväskylästä sekä Kittilän seurakunnan seurakuntapastori Meri Tirroniemi.

Kaikki kuusi hakijaa haastateltiin viime viikon keskiviikkona ja samana iltana hakijat esittäytyivät seurakuntalaisille avoimessa paneelissa Kuokkalan kirkolla.

Haastattelutyöryhmään kuuluvat kirkkoherra Arto Viitala, hallintojohtaja Anu Lajunen, kirkkovaltuuston puheenjohtaja Heikki Tynkkynen, kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Raija Sipinen, kirkkoneuvoston jäsen Raija Pekkarinen sekä Kuokkalan alueneuvoston varapuheenjohtaja Olli Saloheimo ja alueneuvoston jäsen Anna-Leena Sahindal.

Kirkkoneuvoston on määrä tehdä esitys valinnasta 16. syyskuuta ja kirkkovaltuusto suorittaa vaalin 19. lokakuuta.

Lisätietoja: kirkkoherra Arto Viitala 0400 540 490, arto.viitala(at)evl.fi

Mon Aug 31 10:51:13 EEST 2015