Tule Pelastusarmeijan patavahdiksi

Jyväskylän seurakunta tekee Pelastusarmeijan kanssa keräysyhteistyötä toista kertaa. Seurakunta vastaa kahden padan vahtivuoroista.

Tule Pelastusarmeijan patavahdiksi! Anna aikaasi kahden tunnin verran joulun alla. Samalla saat itsellesi hyvän mielen.
Joulupatavahtien info- ja kohtaamistilaisuus on Pelastusarmeijassa tiistaina 1.12. klo 18–19. Tilaisuuden jälkeen kahvitarjoilu.

Perinteinen Pelastusarmeijan Joulupata-keräys tarvitsee patavahteja 15.–22.12. klo 10–20, la 10–18.  Sunnuntaina keräystä ei ole.

Jyväskylän seurakunta tekee Pelastusarmeijan kanssa keräysyhteistyötä toista kertaa, ensimmäinen kerta oli vuosi sitten. Jyväskylän seurakunta vastaa Seppälän Prisman ja Minimanin Joulupatojen patavahtivuoroista. Padat ovat sisätiloissa.Vuorot ovat kahden tunnin mittaisia.
Tied. ja ilm. diakoni Juha Halonen 0505497024 tai juha.halonen@evl.fi.

2015-11-30 12:01:01.0