Kaksi messua Jyväskylästä radiossa sunnuntaina

Taivaan kansalaisuutta maailmassa voi harjoittaa myös kotona radion ääressä, kun YLE 1 radioi jumalanpalveluksen Keltinmäen kirkosta ja jazzmessun Taulumäen kirkosta ensi sunnuntaina

Keltinmäen kirkon sanajumalanpalvelus kuullaan sunnuntaina 24.4. kello 10.
Sen liturgi on pastori Johanna Salminen, kanttorit ovat Mirja-Maaria Ridanpää ja Petri Lintunen. Myös Tulus-kuoro laulaa jumalanpalveluksessa.
Kirkkoon tulevia seurakuntalaisia pyydetään olemaan radioinnin vuoksi paikalla viimeistään kello 9.45.

Taulumäen jazzmessu radioidaan samana sunnuntaina, ja se alkaa klo 18.  Jazzmessun liturgi on pastori Johanna Puupponen, siinä saarnaa pastori Tuomas Palola, ja kanttori on Jukka Hassinen. Jazzmessun musiikista vastaavat Jonna Ortju, laulu, Marian Petrescu, piano, Mihai Petrescu kontrabasso, ja Viljami Salo perkussiot.
Kirkkoon tulevia pyydetään olemaan paikalla viimeistään kello 17.45.

2016-04-20 09:24:13.0