Hautakarttapalvelulla löydät etsimäsi haudan

Mobiiliystävällisestä hautakartasta haet helposti edesmenneen sukulaisesi, ystäväsi tai kenen tahansa muun vainajan haudan Jyväskylän seurakunnan kuudelta eri hautausmaalta. Kartta päivitetään noin kuukauden välein.

Tutustu hautakarttapalveluun osoitteessa hautakartta.fi/jyvaskylanseurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Näin haku toimii

Hautapaikkaa voi etsiä kirjoittamalla hakuun vainajan nimen tai pelkän sukunimen. Hakua voi rajata hautausmaan mukaan. Hakutulos ehdottaa kaikkia hakua vastaavia vainajia ja kertoo vainajien syntymä- ja kuolinvuodet.

Oikeaa hakutulosta klikkaamalla hautakartta näyttää haudan paikan hautausmaan pohjakartalla. Kartta kertoo myös, jos vainajan tuhkat on haudattu muistolehtoon tai siroteltu hautausmaan sirottelualueelle.

Hauta ei löydy hautakartasta, jos sen hallinta-aika on päättynyt tai vainaja ei ole vielä hautakartan tietokannassa. Hautatiedot päivittyvät palveluun noin kuukauden välein. Hautakartta toimii suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Hautapaikan tiedustelu työntekijöiltä

Halutessasi voit tiedustellessa haudan sijaintia myös suoraan työntekijöiltämme. Vastausta varten tarvitaan vainajan sukunimi ja etunimet, tarvittaessa kuolinpäivä. Omaisten hautojen sijaintia voi tiedustella puhelimitse tai sähköpostilla.

• Hautauspalveluiden toimisto avoinna ma-pe klo 9 - 15.
  • Puhelin 040 1623 982 tai vaihde (014) 636 611
  • Sähköposti: jklsrk.hautauspalvelut(at)evl.fi
  • Hautausmaan toimisto/työnjohtaja arkisin työaikana puhelimitse.
Hautakartta
Tutustu osoitteessa: hautakartta.fi/jyvaskylanseurakunta