Päihderiippuvaiset ja läheiset

Alkoholin, huumeiden ja lääkkeiden väärinkäyttö voi aiheuttaa vaikeuksia jokapäiväiseen elämään. Elämä päihderiippuvaisen kanssa voi olla täynnä petettyjä lupauksia ja pettymyksiä.

Älä jää yksin, vaan hae rohkeasti apua. Jos päihteiden käyttö vaikeuttaa omaa tai läheistesi elämää, voit keskustella luottamuksellisesti seurakunnan diakoniatyöntekijän kanssa.

Ryhmärämä

Ryhmä heille, joiden elämää on värittänyt haitallinen päihteidenkäyttö.

Lisätietoja ryhmästä: diakoni Mira-Maarit Väisänen puh. 050 5497005, mira-maarit.vaisanen(a)evl.fi

Perheklubi

Joka toinen viikko Sepän Kipinässä toimiva avoin vertaiskokoontuminen päihteidenkäyttäjille ja heidän läheisilleen.

Lisätietoja: diakoni Mira-Maarit Väisänen puh. 050 5497005, mira-maarit.vaisanen(a)evl.fi

Vanhemmuudenkaari-ryhmä

Vertaisryhmä vanhemmille, joiden murrosikäiset tai aikuiset lapset käyttävät päihteitä huolta aiheuttaen. Toteutetaan ns. suljettuna ryhmänä, joka kokoontuu 7 kertaa.

Ryhmä käynnistetään noin kerran vuodessa, yleensä kevätkaudella. Lisätiedot ryhmästä: diakonissa Päivi Itkonen 040 7090 142, paivi.itkonen(at)evl.fi

Kysy lisää

Huhtasuon lähikirkkoalue
Kipinä, Kauppakeskus Seppä, Ahjokatu 5