Laituri
Nuorten leirit ja retket

Leireillä liikutaan luonnossa, pidetään hauskaa, pelataan, saunotaan ja uidaan. Retkillä tutustutaan myös uusiin luontokohteisiin ja nähtävyyksiin.

Leirit ja retket on ensisijaisesti tarkoitettu kaikille jyväskyläläisille nuorille. Mikäli tilaa jää, voimme ottaa mukaan myös muualla asuvia nuoria. Ilmoittautumislinkit tulevat tälle sivulle ja maksu tapahtuu yleensä ilmoittautumisen yhteydessä, jollei toisin mainita.

Osa retkistä on maksuttomia. Maksuun voi hakea huojennusta ottamalla yhteyttä leirin työntekijöihin.

Kevät 2024

Yllärileiri Palokan kirkolla 13.-14.4.2024

Mikä yllärileiri on? Yllärileirille saavut Palokan kirkolle makuualustan ja makuupussin kanssa ja odotat malttamattomana ylläriretkeä salaperäiseen kohteeseen. Lisäksi nautit muiden nuorten seurasta illan ajan laittaen yhdessä ruokaa, pelaillen pimeän piilosta ja katsellen leffoja. Sunnuntaina osallistut yhdessä muiden kanssa Tilkkutäkkimessuun. Yö nukutaan Palokan kirkolla alakerrassa, omilla patjoilla lattialla.

Kelle leiri on tarkoitettu ja mitä kustantaa? Leiri on tarkoitettu kaikille yläkouluikäiselle ja sitä vanhemmille nuorille. Leirille otetaan max 18 nuorta ja hinta vaivaiset 10€ sis. ylläriretken, ruuat ja hyvän huolenpidon.

Mistä voin ilmoittautua? Ilmoittautuminen aukeaa TÄÄLTÄ 13.3. ja on auki 5.4. saakka.

Mistä saan tietoa lisää? Leirin vetäjiltä, Palokan lähikirkon nuorisotyönohjaajilta Assilta p.040 7605098 assi.toivola@evl.fi tai Paulalta p.040 5609909 paula.k.raatikainen@evl.fi

Miksi kannattaa tulla? Koska poiskaan ei kannata jäädä :)

Nuorten hassutteluleiri pidetään Vesalan leirikeskuksessa pe 26.- su 28.4.2024.

Tänä keväänä hassutteluleirillä on luvassa jälleen kerran yllätyksellistä ja kilpailuhenkistäkin ohjelmaa. Kuka mahtaa voittaa halutun pokaalin tänä vuonna? Leiri on suunnattu 15-18-vuotiaille nuorille. Leirille saavutaan ja sieltä lähdetään omin kyydein. Leirin hinta 25€.

Luvassa yhdessäoloa ja hauskanpitoa. Ilmoittautuminen 10.4 mennessä tästä.

Lisätietoja: Nuorisotyönohjaaja Jonna Göös, p. 040 560 9925, jonna.goos@evl.fi

Jättipandaleiri (nuoret aikuiset)

Leiri pidetään Vesalassa 3.-5.5.2024. Leiri on suunnattu nuorille ja nuorille aikuisille (n.17-22.vuotiaille).

Ohjelmassa värikuula-peli maastossa, rentoutusta, saunomista, hiljentymistä siis mukavaa yhdessäoloa!

Leirimaksu 15€, jonka maksamiseksi lähetetään linkki sähköpostiin.  Ilmoittautuneille lähetetään leirikirje sähköpostiin.

Ilmoittautuminen auki 19.4. asti tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja:

Teresa Muhonen 050-5497016/ teresa.muhonen@evl.fi

Marika Pasanen 050-5497017/   marika.pasanen@evl.fi

Retki Särkänniemeen su 19.5.2024

Lähde nuorten retkelle Särkänniemeen!

Huvipuistossa hurvitteluaikaa klo 12.00-18.00
takaisin Jyväskylässä noin klo 20.30.

Reissun hinta 30€ sis. matkat, rannekkeen huvipuistoon ja hyvän huolenpidon. Ota mukaan omat eväät ja ruokarahaa päivän ruokailuja varten.
Retkelle lähtiessäsi sitoudut olemaan Särkänniemen huvipuiston alueella koko reissun ajan :)

Retki tarkoitettu tänä vuonna 15-vuotta täyttäville ja sitä vanhemmille nuorille.

Bussin reitti: Lähtö Tikkakoskelta klo 9.00, Palokan ABC noin klo 9.15, Vaajakosken kirkko 9.35, Keskustan matkakeskus 10.00 ja Korpilahden tilausliikennelaituri 10.30. Paluu käänteisessä järjestyksessä.

Lisätietoja retkestä:
Keskustan nuorisotyönohjaaja Marjo Ronkaiselta p. 050 549 7004 tai marjo.ronkainen@evl.fi
Mukaan lähtevät myös nuorisotyönohjaajat Korpilahdelta, Vaajakoskelta ja Palokasta.

Retki on täynnä.

8.–10.6. Pysytään pinnalla -leiri yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille,
Lepolassa (Rajajärventie 265, kangashäkki)

Elämässä ei aina selviä kuivin jaloin! Mikä on pelatusrenkaamme, joka pitää meidät pinnalla? Tule leirille nauttimaan yhdessäolosta ja oppimaan uutta Raamatusta!  vesileikit.fi tarjoaa leirille vesiaktiviteetteja.

Leirimaksu 28 €, Aitta- ja telttamajoitus, Omat kyydit.

Ilmoittautuminen 24.4. alkaen TÄSTÄ

Lisätiedot: