Jäähyväiset kesälle

Ihmisen ääni -kuoro, joht. Matias Lahti
Hannu Alasaarela ja Auroora Lahti-Hintsala, piano
Vapaa pääsy. Ohjelma 10/5 €

Konsertissa kuullaan kesäaiheisia kuoroklassikoita mm. Leevi Madetojalta, Toivo Kuulalta ja Aulis Salliselta sekä uusia sovituksia tutuista lauluista. Pianistit Hannu Alasaarela ja Auroora Lahti-Hintsala esittävät Jean Sibeliuksen orkesterimusiikkia pianoille sovitettuna.

Ihmisen ääni on projektiluonteisesti toimiva kuoro, jonka laulajat asuvat eri puolilla Suomea. Kuorossa laulaa projektista riippuen noin 30 musiikkia rakastavaa nuorta aikuista harrastajista ammattilaisiin. Kuoron ominta ohjelmistoa ovat vanha kirkkomusiikki ja kansallisromanttisen kauden suomalainen musiikki. Kuoro on perustettu vuonna 2008 ja alusta asti sen taiteellisena johtajana on toiminut Matias Lahti. Tällä kertaa mukana on yli 50 laulajaa ja konsertissa kuullaan myös mies- ja naiskuoromusiikkia. Vapaa pääsy, ohjelma 10/5 euroa.
  • Musiikki Musiikki