Majataloilta

Korpilahden kirkko

Musiikkia, raamattuopetusta, rukousta ja yhteyttä. Pekka Simojoki, Et Cetera-kuoro, Ilkka Puhakka, Jukka Jämsén. Kolehti lähetyksen hyväksi.

Majatalo auki!

Odotettavissa on ilta täynnä iloista musiikkia, lämmintä yhdessäoloa ja koskettavia sanoja. Illan isäntänä toimii ja musiikista vastaa monesta laulustaan tutuksi tullut Majatalo- idean isä, gospelmuusikko Pekka Simojoki, yhdessä EtCetera-kuoron kanssa. EtCetera- kuoron tavaramerkkejä ovat afrikkalaisvaikutteinen, vauhdikas musiikki sekä rento tapa esiintyä.

Illan puhujavieraana on evankelista Ilkka Puhakka, joka tunnetaan kohtikäyvästä ja värikkäästä tyylistään puhua. Mukana on myös pastori Jukka Jämsen, joka avaa uusia ikkunoita rukouksesta. Monenlaiset yllätykset kuuluvat myös Majatalojen luonteeseen.
Kolehti lähetyksen hyväksi. Ilta kestää n. 2,5 tuntia. Kannattaa tulla kauempaakin! Järjestäjinä Jyväskylän ja Muuramen seurakunnat.

Ennen Majataloiltaa on seurakuntatalolla klo 16 Rukousseminaari. Rukousseminaarissa pohdimme asiaa Raamatun äärellä ja kokeilemme helppoja ja hauskoja tapoja rukoilla yhdessä. Joskus jotkut kokevat niin sanotun vapaasti ääneen rukoilemisen hankalana ja siksi tässä seminaarissa sitä ei kokeilla. Seminaari sopii myös heille, joille rukous on aivan vieras asia. Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita! Vetäjänä Jukka Jämsén.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä