Näkövammaiset vertaisina seurakunnassa

Toivotamme näkövammaiset ja heidän läheisensä tervetulleiksi mukaan seurakunnan toimintaan.

Näkövammaisten vertaisryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa keskiviikkoisin Valtiontalon 2. kerroksessa. Tapaamispaikan osoite on Kilpisenkatu 8. Ryhmässä saamme iloita yhdessä olosta, vaihtaa kuulumisia ja hiljentyä hetkeksi hengellisen sanoman ääreen. Kerhopäivät ovat 10.1., 7.2. ja 10.4. klo 13 - 14:30. Tammikuussa vetäjinä Tuija ja Näkövammaisten Liitosta Annika Tyynysniemi. Helmikuussa Anna-Sofia aiheena ystävänpäivä. Huhtikuun kerhossa rovasti Jorma Vilkko kertoo pyhiinvaellusmatkastaan.

Maaliskuussa hiljaisella viikolla osallistumme pääsiäisvaellukselle ke 27.3. klo 13-14.30 Palokan kirkolla, Rovastintie 8. Vaelluksen päätteeksi ehtoollishetki ja kahvit.

Näkövammaisten raamattupiiri jatkaa kokoontumisia keväällä kuukauden kolmas perjantai. Päivät ovat 19.1., 2.2.(huom!), 15.3., 19.4. ja 17.5. klo 14-15:30  Näkövammaiset ry:n tiloissa, Eeronkatu 7. Ryhmässä käydään läpi Markuksen evankeliumia rovasti Jorma Vilkon johdolla.

Leiri Vesalassa ma 27. - ke 29. toukokuuta. Vesalan osoite Neulakankaantie 61, 41940 Vesanka, hinta 40€, ilm. viim. 29.4.

Tiistaina 28.5. voit tulla päiväseltään mukaan leirille. Lounas+kahvi 10€.

Voit tulla mukaan yksin tai yhdessä oppaan/läheisesi kanssa. Teemme aktiivisesti yhteistyötä Keski-Suomen Näkövammaiset ry:n kanssa. Lämpimästi tervetuloa osallistumaan:)

Näkövammaistyöndiakoniatyöntekijä tavattavissa

Jyväskylän seurakunnassa näkövammaistyössä ovat diakoni Anna-Sofia Hartman  ja diakonissa Tuija Emaus-Etindelle. Voit sopia heidän kanssaan kotikäynnistä tai asiointiavusta.

Tuija päivystää maanantaisin kello 9-11. Puhelinnumero 050 549 7023.

Henki ja elämä -lehti ääneen luettuna

Jyväskylän seurakunnan Henki ja elämä -lehti ilmestyy kerran kuukaudessa. Lehden ilmestymisen jälkeen se luetaan myös ääneen CD:lle. Voit tilata äänilehden seurakunnan diakoniatyöntekijältä.

Pistekirjoituksella osa virrestä 979 Tulkoon tie sinua vastaan

Diakoni, viittomakieliset, näkövammaiset
Yhteinen seurakuntatyö
Vapaudenkatu 47, PL 103
40101 Jyväskylä
Diakonissa, omaishoitajat, näkövammaiset
Vapaudenkatu 47, PL 103
40101 Jyväskylä

Tilaa Henki & elämä -äänilehti

Voit tilata Jyväskylän seurakunnan Henki & elämä -lehden myös äänilehtenä (ääni-CD).

Lehdessä tietoa seurakunnan toiminnasta ja juttuja ihmisistä ja elämästä.
Äänilehti on maksuton eikä sitä tarvitse palauttaa.

Tilauksen voit tehdä Tuija Emaus-Etindellelle.