Lähetystyön toiminta Keltinmäen alueella

Tule laittamaan hyvää jakoon lähellä ja yli maiden rajojen! Piirien, kirkkokahvien, vitriinien ja myyjäisten tuotolla kannatamme lähetyskohteitamme.

Tule mukaan säännölliseen toimintaan

Kätevästi käsillä

Keltinmäen kirkon remontin ajan lähetyksen ja diakonian yhteinen Kätevästi käsillä -piiri kokoontuu Kultalakin päiväkodilla, Keltinmäentie 11 B, noin joka toinen torstai klo 14. Kaikille avoin käsillä tekemisen paikka! Käytämme käden töihin erilaisia materiaaleja ja tekniikoita, suosimme kierrätys- ja luonnonmateriaaleja. Yhdessä tekemisen ja kahvittelun lisäksi saamme lähetysaiheisia välähdyksiä läheltä ja kaukaa. Seuraa syyskauden aloitusta nettisivuiltamme.

Lähetyspiiri Kortepohjassa

Kortepohjan srk-keskuksella kokoontuu lähetyspiiri parillisten viikkojen tiistaisin klo 10-11.30. Tervetuloa mukaan! Tule viettämään aamupäivähetkeä lähetyksestä kiinnostuneiden joukkoon! Kuulemme ajankohtaisia lähetystyön kuulumisia, hiljennymme ja juttelemme kahvikupposen äärellä. Mahdollisuus tehdä samalla käsitöitä myyntiin tai itselle. Järjestämme myös kirkkokahvituksia, leivontatalkoita sekä myyjäisiä, joiden suunnitteluun ja toteutukseen on jokainen tervetullut. Syyskauden aloitus 6.9.2022.

Taka-Keljon lähetyspiiri

Taka-Keljon lähetyspiiri kokoontuu kodeissa noin kerran kuukaudessa.

Keltinmäen päiväkahvit

Keltinmäen päiväkahvit kerran kuussa keskiviikkoisin klo 14 Kultalakin päiväkodilla, Keltinmäentie 11 B. Olemme lähetys- ja diakonia-aiheisten teemojen äärellä päiväkahvien merkeissä. Seuraa syyskauden aloitusta nettisivuiltamme.

Tukemamme lähetystyö

Tuemme lähetystyötä Senegalissa, uutena nimikkolähettinä Hilde Paco, Raamatunkäännöstyötä Namibiassa ja kummikoululaisia Mauritaniassa. Thaimaassa Bangkokin alueen kummilapset ovat myös lähetyskohteenamme.

Ystävyysseurakunta

Ystävyysseurakuntamme on Saratovin Pyhän Johanneksen seurakunta, Inkerin kirkko.

Ylitse kaikkien rajojen tuska ja murhe on yhteinen. Ylitse kaikkien rajojen riemu ja kiitos on yhteinen." Virsi 429

Mauritanian kummikoululaisia

Keltinmäen lähikirkkoalue