Kesäkonserttisarja käynnistyy kitarakonsertilla Kuokkalan kirkossa

Kesäkonsertit 2016 A5.jpg

Jyväskylän seurakunnan perinteinen kesäkonserttisarja käynnistyy tiistaina 19.7., kun Kuokkalan kirkossa virittäydytään kuuntelemaan kitarakvartetti Nordicoa. Muusikot kitaroiden takana ovat Jyväskylän ammattikorkeakoulusta valmistuneet Mikael Koivisto, Juri Kobayashi, Kai Lahtinen ja Marko Rutanen. Edellisestä esiintymisestä Jyväskylässä on vierähtänyt jo yli 10 vuotta: viimeksi yhtyettä on kuultu Jyväskylässä sen perustamisen aikoihin vuonna 2005 Kaupunginkirkossa.

Kitaroiden 24/7 -konsertin monipuolinen ohjelmisto sisältää musiikkia useilta eri aikakausilta. Kuokkalan kirkossa pääsee kuulemaan sävellyksiä muun muassa Johann Sebastian Bachilta, Wolfgang Amadeus Mozartilta, Luigi Boccherinilta ja Federico Moreno Torrobalta. Konserteissa kokoonpanoltaan harvinaislaatuinen yhtye lupaa kuulijoilleen tunnelmallista musiikkia.

Konsertti alkaa Kuokkalan kirkossa klo 19. Ohjelma 15/10/5€ ovelta.

2016-07-18 10:41:01.0