Juhannusjuhla Koivuniemessä ja Lehtisaaressa

Kukkaketo

Jyväskylän seurakunnassa vietetään juhannusjuhlaa Koivuniemen leirikeskuksessa, Koivuniementie 30, ja Lehtisaaressa Tuomiojärvellä juhannusaattona 24. kesäkuuta.

Koivuniemen juhannus alkaa kello 15 naisten ja kello 16 miesten saunavuorolla. Kahvitarjoilu on kello 17 alkaen. Lapsia viihdyttää Taikuri herra Edward Hölynpöly.

Lipunnosto on kello 18, jonka jälkeen hartaus, kesäisiä lauluja sekä mahdollisuus makkaranpaistoon (omat makkarat/eväät). Ikimuistoisia riparilauluja lauletaan Koivuniemen kappelissa kello 20. Saunaan pääsee vielä illan päätteeksi kello 21–22.30.

Lehtisaari on juhannusaattona avoinna kello 15–23. Saaressa voi uida, saunoa ja grillata. Juhannuskokot poltetaan sään salliessa klo 19 saaren niemessä (näkyy myös Haukanniemeen) ja klo 21 saaren Viitaniemen puoleisella rannalla.

Soutuvene noutaa vierailijat Viitaniemen laiturista Viitaniementien päästä. Tarkemmat tiedot ja aikataulut osoitteessa jyvaskylanseurakunta.fi/lehtisaarenkesakotiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Juhannuspäivänä 25.6. ja sunnuntaina 26.6. saari on suljettu. Rantautuminen saareen on sallittu vain aukioloaikoina.

2022-06-20 12:44:00.0