Lähde yhteiskyydillä Keski-Suomen miesteniltaan

Syyskuun ensimmäisenä perjantaina 2.9. vietetään Petäjäveden kirkossa Keski-Suomen miesteniltaa.

Petäjävedelle järjestetään Jyväskylän seurakunnan toimesta Jyväskylästä bussikuljetus. Bussi lähtee pe 2.9. klo 16 Taulumäen kirkolta (Lohikoskentie 2, Jyväskylä) ja palaa takaisin Taulumäen kirkolle tapahtuman jälkeen noin klo 20.30. Edestakaisesta matkasta peritään maksuna 5 euroa (varaa tasaraha käteisellä).

Bussikuljetukseen on ennakkoilmoittautuminen. Ilmoittautuminen pe 26.8. mennessä puhelimitse 050 363 2300 (arkisin klo 9–12).

Miesteniltaretken aikataulu:

• Klo 16 Lähtö bussilla Taulumäen kirkolta Petäjäveden kirkolle
  • Kirkolla tarjoiluna Luonetjärven Sotilaskodin makkara ja salaatti ja sotkun munkkikahvit
  • Klo 18 Keski-Suomen miestenillan ohjelma alkaa Petäjäveden kirkossa
  • Noin klo 20 Paluumatka Petäjäveden kirkolta Taulumäen kirkolle
  • Noin klo 20.30 Paluu Taulumäen kirkolle

Miestenillan aihe on tänä vuonna erityisen ajankohtainen Turvaa & Toivoa. Illan puhujaksi saapuvat Ulkopoliittisen instituutin johtaja Mika Aaltola, taiteilija Samuli Heimonen ja Lapuan hiippakunnan piispa Matti Salomäki.

Kahden vuoden koronatauon jälkeen miesteniltaan odotetaan eripuolilta Keski-Suomea kaikkiaan 800 miestä.

Turvaa ja toivoa – Keski-Suomen Miestenilta Petäjävedellä syyskuussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Fri Jul 29 11:49:00 EEST 2022