Jyväskylän seurakunta mukana järjestämässä Sanan Suvipäiviä Jyväskylässä 16.-18.6.2023

Kansan Raamattuseuran Sanan Suvipäivät järjestetään tänä vuonna Jyväskylässä yhteistyössä Jyväskylän seurakunnan kanssa. Tapahtuman ajankohtaisena teemana on ”Turvassa”. Tule tapaamaan tapahtuman järjestäjiä Kohti Suvipäiviä -iltaan Sepän Kipinään.

Sanan Suvipäivien tilaisuuksissa vieraina mm. piispa Matti Salomäki, artisti Arja Koriseva sekä europarlamentaarikko Mauri Pekkarinen, kirjailija-blogisti Elina Salminen, Stand Up -koomikko Mikko Vaismaa sekä muusikko Antti Kleemola. Luvassa omaa ohjelmaa lapsille ja perheille, ja viikonlopun päättävät yhteiset kesälaulajaiset. Päivien ohjelma sijoittuu Taulumäen kirkkoon ja sen lähiympäristöön. Tapahtuman koko ohjelmistoon voi tutustua Kansan Raamattuseuran Linkki avautuu uudessa välilehdessäverkkosivuillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Ohjelmamuutokset ovat mahdollisia.

Huhtikuussa järjestettävässä Kohti Suvipäiviä -illassa pääset tutustumaan juhlien monipuoliseen ohjelmaan ja tapaamaan tapahtuman järjestäjiä. Kuulet myös, millaisia vapaaehtoistehtäviä tapahtumassa on tarjolla, ja miten voit olla mukana mahdollistamassa antoisan kesäjuhlaviikonlopun Jyväskylässä. Kohti Sanan Suvipäiviä -ilta järjestetään Sepän Kipinässä tiistaina 25.4. klo 17.30.

Lisätiedot:
Johanna Summanen