Kirkon perheneuvojat vastaavat nyt myös Hyvä kysymys -verkkopalvelussa

Pohdituttaako parisuhde, perhe, suhteettomuus tai seksi? Miten löytäisin sen oikean? Miksi usein päädymme riitaan? Voisinko saada seksielämämme kohenemaan? Kirkon perheneuvojat vastaavat muun muassa tällaisiin kysymyksiin Väestöliiton Hyvä kysymys -palvelun uudella palstallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kirkkohallituksen asiantuntija Sari-Annika Pettinen iloitsee uuden yhteistyön mahdollisuuksista:

- Kirkon perheneuvojat tuottavat palveluun parisuhdeteemaisia artikkeleita. Toivottavasti mahdollisimman moni sivustolla kävijä löytää ne. Yhteistyö tarjoaa hienon mahdollisuuden olla siellä, missä ihmiset jo ovat ja etsivät tietoa parisuhteen kysymyksiin.

Hyväkysymys.fi on kaikille avoin ja maksuton verkkopalvelu, josta saa tukea ja tietoa erilaisiin elämäntilanteisiin. Sivuston tavoitteena on, että jokainen avun tarvitsija voi saada tietoa ja tukea mahdollisimman varhain ja helposti, kun jokin asia omassa tai läheisen elämässä askarruttaa.

Kirkon perheneuvojat aloittavat sivustolla vastaamalla lukijoiden parisuhdeteemaisiin kysymyksiin. Jatkossa kirkon asiantuntijoiden on mahdollista tarjota verkkopalvelun kautta kohderyhmille esimerkiksi artikkeleita ajankohtaisista teemoista, videoita ja podcasteja sekä luentoja ja verkkokursseja.

Hyvä kysymys tarjoaa asiantuntevaa neuvontaa, vertaistukea ja luotettavaa tietoa useista arkeen ja elämään liittyvistä teemoista. Palvelun tuottaa ja toteuttaa Väestöliitto yhteistyössä kumppanijärjestöjen kanssa.

2023-04-27 10:53:21.0