Kummipäivää vietetään Jyväskylässä Trampolin Parkissa

Kummipäivän logossa iloisia värejä ja piirrettynä jäätelötuutti, kynä, kiikarit, polkupyörä, jalkapallo, ne...

Valtakunnallista Kummipäivää juhlitaan jälleen sunnuntaina 4.6. Päivä tarjoaa yhteistä tekemistä kummeille ja kummilapsille ja muistuttaa kummiuden merkityksestä.

Jyväskylässä Kummipäivä sujuu vauhdikkaasti Trampolin Parkissa. Kummi ja kummilapsi pääsevät hyppytunneille edulliseen kuuden euron tuntihintaan. Hyppytunti varataan Trampolin Park Jyväskylän nettisivujen kautta, ja viestikenttään lisätään maininta Kummipäivä.

– Kummin tehtävää voi toteuttaa monella tavalla. Kummi on turvallinen aikuinen lapsen elämässä, ja parhaimmillaan kummin ja kummilapsen välille syntyy elinikäinen ystävyyssuhde, sanoo nuoriso- ja rippikoulutyön asiantuntija Satu Harjula Jyväskylän seurakunnasta.

Tapahtumalle on oma sivustonsa osoitteessa kumminkaa.fi sekä Facebook-sivu. Kummipäivän tapahtumista voi kertoa somessa aihetunnisteilla #kummipäivä ja #kumminkaa.

Satu Harjula
Satu Harjula