Friendship First tutustuttaa musliminaapuriin

Kurssin tavoite on hälventää ennakkoluuloja tuntematonta kohtaan ja auttaa rakentamaan ystävyyssuhteita muslimien kanssa.

Kurssi valmentaa kristittyjä kohtaamaan muslimeja ystävyyden kautta. Friendship First auttaa ja ohjaa kertomaan Jeesuksesta Kristuksesta. Kurssi on tarkoitettu koko seurakunnalle, eikä vaadi erityisosaamista. Kurssi rakentuu kuudesta eri näkökulmasta, jotka auttavat  kristittyjä kohtaamaan muslimeja.
Kurssin tavoite on varustaa kohtaamaan musliminaapureitamme positiivisella asenteella, hälventää ennakkoluuloja tuntematonta kohtaan, tarjota perustietoa islamin uskosta ja kulttuurista ja auttaa rakentamaan ystävyyssuhteita muslimien kanssa.

Friendship First -kurssi

5.-6.11. Aseman Pysäkki (Hannikaisenkatu 27-29)
Kouluttajana Markus Alajoki OM:sta.
Hinta 30 €, sis. opetuksen, kurssikirjan ja kahvit.

Ilmoittautumiset Marianne Mäkeläiselle 14.10. mennessä, p. 044 554 5768 tai marianne.makelainen(at)gmail.com
Järj. OM, Jyväskylän seurakunta ja Keski-Suomen Ev. lut. Kansanlähetys

2016-10-10 10:26:11.0