Kirkkovaltuustolle ylimääräinen kokous

Jyväskylän seurakunnan kirkkovaltuusto pitää ylimääräisen kokouksen. Syynä on edellisessä kirkkovaltuuston kokouksessa tehty muotovirhe. Muotovirheen vuoksi edellisen kokouksen asiat täytyy käsitellä uudelleen.

Kirkkoneuvosto totesi ylimääräisen valtuuston kokouksen tarpeen eilen. Kokous pidetään 14.11. klo 18.00 Palokan kirkolla.

Lokakuun valtuuston kokouksen muotovirhe syntyi, kun valtuuston varsinainen jäsen jätti ilmoittamatta olevansa estynyt osallistumaan kokoukseen. Hänen tilalleen kokouspaikalle saapui varajäsen, jota ei ollut kutsuttu kokoukseen virallisen järjestyksen mukaisesti. Varajäsenen läsnäolon oikeutusta ei kukaan huomannut kokouspaikalla epäillä. Virhe havaittiin kokouksen pöytäkirjan tekemisen yhteydessä.

Lisätietoja: kirkkoherra Arto Viitala 0400 540 490

Wed Nov 02 12:53:02 EET 2016