Munkkivuori muuttaa vapuksi Jyväskylään

Sokeriherkkujen lisäksi on tajolla musiiikkia. Jouko Mäki-Lohiluoma konsertoi perheille Huhtasuolla vappuaattona klo 17.30. Kenialnen lauluryhmä Nicholas Harmonies esiintyy Vanhan pappilan myyjäisissä klo 10.30.
1613932_rinkeli_L.jpg

Reilut kolmetuhatta sokerista herkkumunkkia valmistuu vappuaattona ja vappuna  Jyväskylän seurakunnan keittiöissä. Ennätyksen tekee Tikkakosken alueseurakunta, jonka kirkon keittiössä tirisee reilut tuhat munkkia.

Simaa on myytävänä yhteensä noin 300 litraa.

Tsekkaa tästä vapun menot

JOUKO MÄKI-LOHILUOMA HUHTASUOLLA
Huhtasuon kirkon perhekonserttia ja vapputapahtumaa tähdittää Jouko Mäki-Lohiluoma. Tapahtuma on vappuaattona to 30.4. klo 17.30.  Onnenpyörä, simaa ja munkkia pikkurahalla.

KENIALAINEN LAULURYHMÄ MUKANA MUNKKIKAHVILASSA
Vapputapahtumassa Vanhassa Pappilassa (Vapaudenkatu 26) to 30.4. klo 10–12 klo 10.30 esiintyy kenialainen lauluryhmä Nicholas Harmonies.  Munkkikahvila, munkkeja myydään myös mukaan. Ulkona vilttikirppis (5€ viltti, oma viltti mukaan, ei ilmoittautumista), kasvomaalausta,  talutusratsastusta ja onnenpyörä lähetyksen hyväksi.

MUNKKIA JA SIMAA AATTONA JA VAPPUNA
Lohikosken kirkolla on vappukahvila torstaina 30.4. klo 10–12. Munkit ja simat lähetyksen hyväksi.
Säynätsalon vappumyyjäiset ovat torstaina 30.4. klo 13 Säynätsalon seurakuntakodilla. Simaa ja munkkeja.
Tikkakosken  kirkolla on munkkimyyjäiset ja kahvit torstaina 30.4. klo 12.

Keltinmäen vappumyyjäisistä pääsee hankkimaan munkit, simat ja käsitöitä vielä vappuna eli perjantaina 1.5. klo 12.

Wed Apr 29 08:40:01 EEST 2015