Jouluevankeliumivideolla mukana ministeri Petteri Orpo ja kirjailija Jari Tervo

Kirkon tiedotuskeskus on julkaissut videon jouluevankeliumista. Videolla esiintyy tunnettuja henkilöitä, yhteiskunnallisia vaikuttajia sekä tavallisia ihmisiä, jotka lausuvat katkelman evankeliumista. Mukana ovat mm. kirjailija Jari Tervo, valtiovarainministeri Petteri Orpo, näyttelijät Ilkka Villi ja Eedit Patrakka sekä Vuoden pakolaisnainen Rita Kostama.

- Kaiken joulupöhinän keskellä joulun kristillinen sanoma pääsee helposti unohtumaan. Idea jouluevankeliumivideosta syntyi yhteisesti siitä näkemyksestä, että kiireen keskelle tarvitaan joulurauhaa. Tämän videon äärelle on hyvä pysähtyä hetkeksi, kertoo konseptisuunnittelija Milla Cotterill Kirkon tiedotuskeskuksesta.

Jouluevankeliumivideosta on tehty myös lyhytversio, jota esitetään Finnkinon sekä Bio Rexin elokuvateattereissa ympäri Suomen 16.-22.12.

Perinteinen ja ihmisille rakas jouluevankeliumi sisältää nyt yllättäviäkin elementtejä. Videolla esiintyy mm. joulupukki.
- Tavoitteena on herättää tuttu tarina henkiin kiinnostavalla ja koskettavalla tavalla, sanoo Milla Cotterill.

Videon on tuottanut Drama Moving Pictures ja tuottajana toimi Olli Korpiala.

Katso viedolla täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2016-12-12 15:55:59.0