Lähetysseuran työntekijät kunnossa uuden järistyksen jälkeen

Maa on järissyt voimakkaasti Nepalissa aamupäivällä. Yleisradion tiedotteen mukaan järistyksen voimakkuus oli 7,4.

Maa on järissyt voimakkaasti Nepalissa aamupäivällä. Kehitysyhteistyökoordinaattori Hannaleena Pölkki kertoo, että kaikki Lähetysseuran työntekijät ovat selvinneet järistyksestä vammoitta. Lähetysseuralla on tällä hetkellä Nepalissa viisi työntekijää.
Yleisradion tiedotteen mukaan järistyksen voimakkuus oli 7,4, ja sen keskus on 68 kilometriä Namche Bazarin kaupungin länsipuolella lähellä Mount Everestiä. Järistys sattui noin 19 kilometrin syvyydessä.

Suomen Lähetysseura on vuonna 1859 perustettu Suomen evankelis-luterilaisen kirkon lähetysjärjestö, joka toimii 30 maassa yhteistyössä paikallisten kirkkojen ja järjestöjen kanssa. Lähetysseura on myös ulkoasiainministeriön kumppanuusjärjestö ja yksi Suomen suurimpia kehitysyhteistyöjärjestöjä.

www.suomenlahetysseura.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tue May 12 12:15:40 EEST 2015