Toiveita, tavoitteita, unelmia kohti yhteisötaideteoksessa

Vielä ehtii osallistua yhteisötaideteos Liinan some-osuuteen! Tavoitteita, unelmia, toiveita odotetaan Twitterin ja Facebookin kautta osaksi valtakunnallisten Kirkkopäivien yhteisötaideteosta näillä hashtageilla: tavoitteet ja päämäärät #tätäkohti ja toiveet ja unelmat #tätätoivon. Valmistuva, millä toiveilla tulevaan? Äiti, millä tavoitteilla lapsen kanssa eteenpäin? Kesää suunnitteleva, mistä unelmoit?

Taaksepäin voi katsoa hashtagilla #nyttekisintoisin. Valitsisitko nyt toisin? Vaatiiko joku virhe tai epäonnistuminen vielä pysähtymistä? Onko mahdollista löytää armollisuutta itseään kohtaan? Vertaistuki - anonyymikin - voi auttaa ymmärtämään itseä, suhteuttamaan omia mokia ja katsomaan eteenpäin.
Kuva- ja yhteisötaiteilijakaksikko Ulla Remeksen ja Tero Annanollin ohjaama yhteisötaideteos Liina jatkuu Kouvolan Kirkkopäivillä lauantaina 23.5. klo 11-15 kymmenmetrisen, kierrätysmateriaaleista kootun Liinan kuvioimisella. Mustavalkoinen kuviointi saa aiheensa Kouvolan koulupalon tuhkasta, joka antaa teokseen symbolisesti katumisen teeman, ja Feeniks-linnun siiven hipaisun viivasta, joka piirtää unelmat ja toiveet näkyviin. Tuhkasta nousee toivo, virheistä voi oppia, erehdykset voi saada anteeksi. Liinaa on valmisteltu myös koulupalon kokeneessa koulussa.

2015-05-18 09:09:05.0