Kirittärien pelissä soi Suvivirsi, lipaskeräys auttaa Nepalia

Kirittärien pelissä to 21.5. klo 18 Hippoksella on otteluisäntänä Jyväskylän seurakunta. Pelissä pidetään esillä  Kirkon Ulkomaanavun Suvivirsi-kampanjaa. Kampanjan tapahtumissa  kerätään varoja koulun peruskorjaukseen Kambodzhassa laulamalla Suvivirttä ja muita keväisiä lauluja.

Kirittärien pelin alussa lauletaan Suvivirsi ja kerrotaan kampanjasta, mutta pelin yhteydessä kerättävän lipaskeräyksen tuotto ohjataan Nepaliin maanjäristyksen uhrien auttamiseksi. Suvivirren laulamista johtaa ryhmä Tulus-kuorosta.

Tule kerääjäksi! Lipaskerääjäksi ilmoittautuminen Ullalle ke 20.5. klo 12 mennessä.
Ulla Klemettinen 050 3409 889

Varsinainen Suvivirren sunnuntai -tapahtuma on ensi sunnuntaina kirkkopuistossa klo 14. Suvivirttä ja muita kevätlauluja säestää Palokan pelimannit. Tekstarikolehti Kirkon Ulkomaanavun kautta Kambodzaan.

www.suvivirsi.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Mon May 18 13:00:01 EEST 2015