Kirkkovaltuuston päätöksiä

Kirkkovaltuusto hyväksyi tilinpäätöksen vuodelta 2014. Tilinpäätös viime vuodelta osoittaa lähes 1,5 miljoonan euron ylijäämää. Seurakunnassa on muun muassa tarkastettu aiemmin tehtyä henkilöstösuunnitelmaa, ja virkoja on vähennetty luotaisen postuman myötä aiottua aikaisemmin. Säästöä syntyi myös toimintojen järkevöittämisestä.

Jyväskylän seurakunta ostaa määräalan Päijänteen rannalta, Oravasaaren Teerilahdesta. Määräala on seurakunnalle aikoinaan lahjoitetun tontin naapurissa. Tontilla sijaitsee partiolippukunta Vaajan Valppaiden käytössä oleva partiomaja, ja partiomajan läheisyydessä - Metsähallitukselta vuokratulla alueella - rantasauna. Kauppahinta 3 500 neliöisestä määräalasta on 50 000 euroa.

Kirkkovaltuusto hyväksyi vuoden 2015 talousarvioon seurravat muutokset: Palokan kirkon tilamuutostyöt -50 000, Sankarihautausmaan peruskunnostus +50 000 ja Teerilahden määräala +52 200 euroa.

Vaalilautakuntaan valittiin puheenjohtajaksi Raija Pekkarinen ja varsinaisiksi jäseniksi Martti Linnove, Pentti Vilpunaho, Tapio Lampinen, Mikko Jegoroff, Henna Heikkinen, Pirkko Weijo ja Eila Tiainen. Varajäsenet ovat Eeva Harjula, Heimo Lajunen, Pirjo Ristikivi, Hermanni Riikonen, Eeva-Liisa Reuter, Liisa Kuparinen, Esko Latvala ja Toivo Heinonen.

Mon May 18 21:23:00 EEST 2015