Sen tien Guljailijat -musiikkinäytelmä loppiaisena Keltinmäen kirkossa

Sen tien Guljailijat -musiikkinäytelmä nähdään loppiaisena 6.1. klo 12 Keltinmäen kirkossa. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Sen tien Guljailijat -esityksessä kuljetaan Suomesta pieneen itäkarjalaiseen Sodderin kylään ja takaisin. Matkalla väistellään kuoppia ja kulttuurieroja, mutta monessa mutkassa yllättää ilokin. Paikallisten ihmisten lisäksi matkalla kohdataan omat ennakkoluulot ja syntisyys.

Onneksi sille tielle ei lähdetäkään guljailemaan omassa varassa, vaan Jumalan kutsumina, lähettäminä ja varustamina.

Sen tien Guljailijoissa yhdistyvät draama, laulu, nauru, kuvat, mietteet, kertomukset ja rukoukset. Lavalle astuu kolme erilaista Sodderinkävijää: Liisa Ojala, Anu Mäki-Latvala ja Outi Rajala.

Sen tien Guljailijat innostaa ja puhuttelee yhtä lailla riparinuoria kuin lähetystyön konkareitakin.

2017-01-05 16:00:01.0