Kuokkalan aluekappalaiseksi kymmenen hakijaa

Kuokkalan aluekappalaisen virkaa haki kymmenen ihmistä. Nykyinen aluekappalainen jää eläkkeelle syksyllä.

Kuokkalan alueseurakunnan aluekappalaisen virkaa haki määräaikaan mennessä kymmenen ihmistä. Määräaika päättyi tänään.

Virkaa hakivat Jyväskylän seurakunnasta seurakuntapastorit Riku Bucht, Satu Konsti (ma) ja Kati Reukauf sekä vs.kappalainen Päivi Kärkkäinen.

Muita hakijoita olivat SLEY:n Keski-Suomen piiristä vastaava pastori ja valtakunnallisen nuorten aikuisten työn koordinaattori Petri Harju, Uudenkaupungin seurakunnan, Uudenkaupungin kappeliseurakunnan kappalainen Samuel Mäkinen, Centria-ammattikorkeakoulun Ylivieskan yksikön humanistisen ja kasvatusalan yliopettaja, TT Vesa Nuorva, Kokkolan suomalaisen seurakunnan vs. seurakuntapastori Zacharias Onditi, Pieksämäen seurakunnan kappalainen Anita Seppä sekä Kittilän seurakunnan seurakuntapastori Meri Tirroniemi.

Kuokkalan nykyinen aluekappalainen Pekka Mustonen jää eläkkeelle 1.9. lukien. Hän piti lähtösaarnansa helluntaina.

2015-05-28 09:16:29.0