Ave Maria ja muuta klassista Kuokkalassa

Ave Maria -konsertti on laulun juhlaa. Sopraanot Anna-Kristiina Kaappola ja Marja Peura sekä pianisti Eliisa Suni esittävät monipuolisen kattauksen klassista
laulumusiikkia.

Konsertissa Kuokkalan kirkossa kuullaan esimerkiksi Bach-Gounod:n, Kostiaisen ja Merikannon Ave Mariat, aarioita Haydnin oratoriosta Luominen, Mozartin Exsultate, jubilate -motettia ja Oskar Merikannon yksinlauluja ja duettoja.

Kaappola on palkittu laulaja, joka on esiintynyt oopperataloissa ympäri maailmaa. Hänen yksi merkittävimmistä rooleistaan on Mozartin Taikahuilun Yönkuningatar New Yorkin Metropolitan Operassa. Peura on laulaja, laulunopettaja ja viihdetaiteillija, joka laulaa tällä hetkellä Helsingin filharmonisen kuoron riveissä. Jyväskyläläinen Suni tunnetaan monipuolisena ja kysyttynä sekä useaan otteeseen palkittuna lied-pianistina.

Konsertti on osa Kesäkonserttisarjaa. Se kuullaan
8.8. klo 19 Kuokkalan kirkossa. Ohjelma 15/10/5 euroa.

2017-08-03 14:11:00.0