Mies katosi Vesalan leirillä

Päivitetty uutinen: Kadonnut löytyi

- - - - - -

Poliisi etsii Jyväskylässä kadonnutta Mauri Kauttoa.

Vuonna 1932 syntynyt Kautto katosi Vesalan kurssi-ja leirikeskuksesta Jyväskylästä tiistain ja keskiviikon välisenä yönä 23.–24.6.

Kautolla oli katoamishetkellä päällään sininen kollegetakki, harmaat housut, lippalakki ja crocsit. Mies on normaalivartaloinen.

Havainnot miehestä pyydetään soittamaan hätäkeskukseen numeroon 112.

Poliisi etsii kadonnutta parhaillaan yhdessä vapaaehtoisen pelastuspalvelun henkilöiden kanssa. Mukaan etsintöihin osallistuu myös rajavartiolaitoksen helikopteri.

Isovanhempien ja lastenlasten leiri

Vesalan leirikeskuksessa kadonnut mies osallistui isovanhemmille ja lastenlapsille tarketulle leirille. Leirin järjestää Jyväskylän seurakunnan Palokan alueseurakunta.

Leirillä on paikalla 10 isovanhempaa ja 14 lastenlasta. Seurakunnasta leirille osallistuu neljä työntekijää ja neljä isosta. Leiri alkoi kuluvan viikon maanantaina ja se päättyy tänään keskiviikkona kello 13 - tuntia suunniteltua aikaisemmin.

Leirin turvallisuussuunnitelma on laadittu ja hyväksytty normaalin käytännön mukaisesti.

Lisätietoja Jyväskylän seurakunnan puolesta antavat:

Seppo Hautalahti
aluekappalainen