Henki ja elämä ilmestyy jatkossa perjantaisin

Henki ja elämä –lehden ilmestymispäivä muuttuu. Tähän asti lehti on ilmestynyt pääsääntöisesti joka toinen torstai, jatkossa se jaetaan koteihin joka toinen perjantai.Muutos johtuu Postin tekemistä, ilmaisjakeluihin kohdistuneista järjestelyistä.
Seurakunnan tapahtumista ilmoitellaan Henki ja elämä -lehden lisäksi Keskisuomalaisen tv-liitteessä joka keskiviikko. Kattavimmat tiedot löytyvät nettisivuilta jyvaskylanseurakunta.fi.

Jyväskylän seurakunta on mukana myös Facebookissa, jossa seurakunnalla sekä Henki ja elämä –lehdellä on kummallakin omat sivut. Lisäksi Facebookissa ovat edustettuina useimmat alueseurakunnat, lapsi- ja perhetyö ja nuorisotyö sekä Lehtisaaren kesäkoti.

Seurakunnan asioita voi seurata myös Twitterissä tilillä @Henkielama. Kuvaterveisiä voi kurkistaa Instagramista tililtä Jyvaskylan_seurakunta. YouTube-tili löytyy Henki ja elämä –nimellä.

Tue Aug 11 13:19:03 EEST 2015