Kuokkalan aluekappalaisen virkaan jäljellä kuusi hakijaa

Hakijat ovat kuultavina paneelissa torstaina klo 17.30 alkaen Kuokkalan kirkossa.
3538388_pieni_M.jpg

Jyväskylän seurakunnan Kuokkalan aluekappalaisen virkaan on muutamien peruutusten jälkeen jäljellä kuusi hakijaa: Seurakuntapastorit Riku Bucht ja Satu Konsti sekä vs. kappalaiset Päivi Kärkkäinen ja Kati Reukauf Jyväskylästä, Pieksämäen kappalainen Anita Seppä ja Kittilän seurakuntapastori Meri Tirroniemi. Alun alkaen 10 hakijasta Petri Harju, Samuel Mäkinen ja Vesa Nuorva ovat  peruuttaneet hakemuksensa elokuussa, yksi hakijoista jo pian hakuajan päättymisen jälkeen.

Kaikki kuusi hakijaa on kutsuttu haastatteluun ja paneeliin Kuokkalan kirkolle (Syöttäjänkatu 4). Seurakuntalaisille avoin paneeli alkaa torstaina 27.8. klo 18 (kahvitarjoilu klo 17.30).

Paneelissa johtavat puhetta alueneuvoston edustajat Olli Saloheimo ja Anna-Leena Sahindal. Kuokkalan kirkolla on kysymyslaatikko, johon voi jättää aluekappalaisen virkaa ja Kuokkalan alueseurakuntaa koskevia kysymyksiä panelisteille vielä paneelia edeltävän kahvitarjoilun aikana. Haastattelutyöryhmä valitsee kysymykset.

Haastattelutyöryhmässä ovat kirkkoherra Arto Viitala, hallintojohtaja Anu Lajunen, kirkkovaltuuston puheenjohtaja Heikki Tynkkynen, kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Raija Sipinen, kirkkoneuvoston jäsen Raija Pekkarinen sekä Kuokkalan alueneuvoston varapuheenjohtaja Olli Saloheimo ja alueneuvoston jäsen Anna-Leena Sahindal.
Kirkkoneuvoston on määrä tehdä esitys valinnasta 16. syyskuuta ja kirkkovaltuusto suorittaa vaalin 19. lokakuuta.

Mon Aug 24 10:12:49 EEST 2015