Mirca Kukkasniemi hiippakuntasihteeriksi

Tuomiokapituli on valinnut hiippakuntasihteeriksi (kasvatus) 1.9.2016 alkaen kasvatustyönjohtaja Mirca Kukkasniemen Vihdistä. Kukkasniemi toimii tällä hetkellä valtakunnallisten Lähetysjuhlien pääsihteerinä. Hän on toiminut myös kouluttajana Vihdin seurakunnassa ja Viron kirkon perhetyössä.

Mirca Kukkasniemi on kirkon kasvatustyön ammatillinen moniosaaja, jolla on kokemusta seurakunnan nuorisotyöstä, koulutuksesta, kehittämisestä ja johtamisesta. Kukkasniemi on koulutukseltaan kirkon nuorisotyönohjaaja ja hän on suorittanut muun muassa Kirkon konsultti-valmennuksen opinnot sekä Kirjo 2 C –työalajohtamisen koulutuksen.

Hiippakuntasihteerin virkapaikka tulee olemaan Jyväskylässä. Virkaan oli hakijoita yhteensä 38.

Lisätietoja antaa hiippakuntadekaani Juha Muilu, p. 050-5643071, juha.muilu@evl.fi

Thu Aug 27 10:19:05 EEST 2015