Seurakunta Jyväskylän Kesässä

Jyväskylän seurakunta on mukana Jyväskylän Kesässä viidettä kertaa. Tänä vuonna tapahtuman teema on uni.

Seurakunta järjestää Päkä-lampaan rastiradan, jossa lasketaan lampaita. Rastiradalla tutustutaan unimaailmaan eri tavoin. Osallistujat pääsevät kokeilemaan unissakävelyä slackline-tasapainoliinalla, pyörittämään iltarukousnoppaa, askartelemaan iltarukoustauluja ja tutustumaan Jaakobin ja Joosefin uniin.

Toiminnalliset rastit toteuttavat pyhäkoulunohjaajat, varhaiskasvatuksen työntekijät sekä apuohjaajina tehtävään koulutuksen käyneet nuoret.

Viime kesänä seurakunnan Martin seikkailupolulla reformaatioon tutustui 523 seikkailijaa.

Seurakunta tekee tapahtumassa yhteistyötä Nuori Kirkko ry:n sekä Suomen Pyhäkoulun Ystävät ry:n kanssa.

2018-07-05 13:27:00.0