Mika Nuorva Kohinakonsertissa Vaajakosken kirkossa

Vaajakosken kohinakonsertissa kuullaan tänä vuonna Mika Nuorvan elämänmakuisia tekstejä ja lauluja ihmisistä.

Mika Nuorva (s.1972) on keskisuomalainen laulaja ja lauluntekijä. Hän on tehnyt Pekka Kososen ja Soihtuorkesterin kanssa viisi pitkäsoittolevyä ja satoja keikkoja. Nuorva nousi laajemman yleisön tietoisuuteen 2000-luvun alussa. Silloin julkaistiin kolme suomenkielistä pop-rock -tyylistä soololevyä, joiden kappaleista toistakymmentä nousi Radio Suomen soitetuimmat-listan kärkipäähän. Ne soivat radioissa edelleen.

Tervetuloa konserttiin Vaajakosken kirkkoon lauantaina 4.8. kello 18.00! Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma 10 euroa.

Seurakunta on mukana myös Vaajakosken Kohinatorilla. Lähetystyön myyntipöytä toimii klo 10.00-14.00.

2018-07-27 09:19:00.0