Kesäkonsertit 2018 -sarjan tasokkaita konsertteja kuullaan elokuun loppuun asti

Vielä on tulossa neljä tasokasta ja antoisaa konserttia seurakunnan Kesäkonsertit 2018 -sarjassa. Kaikki elokuussa kuultavat konsertit ovat Taulumäen kirkossa.

7.8 klo 19 Pariisin virtuoosi -konsertissa Taulumäen kirkossa luvassa romanttista urkumusiikkia ranskalaisen virtuoosin Pierre Quevalin esittämänä.

14.8 klo 19 Ihmeellinen kota -konsertissa esiintyy Heinavanker (suom. Heinävankkurit), joka on yksi maailman parhaista vanhan musiikin lauluyhtyeistä. Ohjelmassa mm. gregoriaanista messumusiikkia ja virolaisia runolauluja.

21.8. klo 19 Taulumäen kirkossa Matka Armeniaan -konsertissa esiintyy Liisa Makkonen, viulu Jussi Makkonen, sello ja Nazig Azezian, piano. Ohjelmassa mm. Armenialaisen Arno Babadjanianin mestariteos, pianotrio sekä Sibeliuksen Loviisa-trio. Konsertin kesto noin tunti.

28.8. klo 19 Taulumäen kirkossa sarja huipentuu The Goodness of the Lord- konserttiin, jossa Taulumäen kirkon oman kuoro Lux Auribus(kuvassa) esittää ikivihreitä gospeleita uusin sovituksin. Kuoroa johtaa Kimmo Tuuri, laulusolistina on Hanna-Maria Helenius ja pianoa soittaa András Szabó.

Liput 15/10/5 € tuntia ennen ovelta. Tervetuloa konsertteihin!

kuoro_THUMB.jpg

2018-08-02 13:54:00.0