Yhteiskristilliset evankelistapäivät Jyväskylässä

Nina Åström.jpg

Yhteiskristilliset evankelistapäivät järjestetään Jyväskylässä 14.-15.8.2018. Päivät on tarkoitettu kaikille evankelioimistyöstä innostuneille työntekijöille ja vapaaehtoisille.

Tapahtuman teemana on Tää on mun juttu. Päivien ohjelma sisältää raamattutunteja, rukousta, keskinäistä jakamista sekä runsaan kanavatarjonnan. Kanavissa pohditaan muun muassa maahanmuuttajatyötä.

Evankelistapäivät huipentuvat gospelmissioiltaan Taulumäen kirkossa keskiviikkona 15.8. klo 19. Missioillan musiikista vastaavat Nina Åström (kuvassa) ja Jippu ja puhujina ovat Ilkka Puhakka ja Martti Kallionpää.

Evankelistapäivien päätapahtumapaikkana toimii Jyväskylän helluntaiseurakunnan Siiontemppeli, Lyseonkatu 3. Tapahtumaan odotetaan noin 300-400 osallistujaa.

Tarkempi ohjelma: www.evankelistapaivat.fi

2018-08-13 08:59:00.0