Enkelit tanssivat Kaupunginkirkossa

Enkelten tanssi on tanssiteatteri Raatikon esitys. Se nähdään Kaupunginkirkossa mikkelinpäivän aattona eli tulevana lauantaina klo 19.
4264059_enkelitanssi_L.jpg

Kaupunginkirkossa mikkelinpäivän aattona nähtävä Enkelten tanssi on tanssiteatteri Raatikon esitys. Se kertoo uupuneesta naisesta, joka tulee kirkkoon ja kohtaa suojelusenkelinsä ja enkelin tuoman viestin toisesta ulottuvuudesta, joka jää arjessa pimentoon. Hän joutuu kasvokkain menneisyytensä, nykyisyytensä ja tulevaisuutensa kanssa. Enkeli näyttävät naiselle elämänvoiman ja merkityksen.
Teoksen koreografian on tehnyt Marja Korhola. Hänelle itselleen enkeli merkitsee lohtua ja kosketusta tuonpuoleiseen.

Enkelten tanssi Kaupunginkirkossa lauantaina 3.10. klo 19.
Esitys sisältää puolen tunnin konserttiosuuden ja noin puolen tunnin Enkelten tanssi -teoksen. Vapaa pääsy!

Konserttiosuus:Johann Sebastian Bach (1685 - 1750): Preludi ja Fuuga C-duuri BWV 545J.S. Bach - Antonio Vivaldi: Konsertto a-molli BWV 593 Allegro, Adagio, AllegroJehan Alain (1911 - 1940): Variaatioita Clemèment Jannequinin teemasta Litanies
Enkelten tanssi:Johan Sebastian Bach: Toccata ja Fuuga d-molli BWV 565,Fantasia c-molli BWV 562, Fantasia ja Fuuga g-molli BWV 542
Koreografia: Marja Korhola
Tanssijat: Heidi Suur-Hamari, Esko Hakala, Marja Korhola