Kirkon keskusteluapu päivystää jälleen joulunpyhinä

Kirkon keskusteluapua on tarjolla jouluna neljällä kanavalla, suomeksi ja ruotsiksi. Kuuntelija on paikalla puhelimen, chatin, nettikirjeen tai perinteisen kirjeen päässä.

Kirkon keskusteluavun palvelut löytyvät sivustolta www.kirkonkeskusteluapua.fi ja www.samtalstjanst.fi, joista löytyvät myös keskusteluavun yhteystiedot ja aukioloajat.

Verkossa keskusteluapua voi hakea ympäri vuorokauden. Palvelevassa chatissa voi keskustella reaaliaikaisesti päivystäjän kanssa. Keskustelut ovat luottamuksellisia eikä työntekijä näe käyttäjän henkilöllisyyttä.

Palveleva netti on nettikirjepalvelu, jossa päivystäjät vastaavat viesteihin muutaman päivän kuluessa, myös jouluna.

Jouluna keskusteluapu päivystää myös joulun aikaan. Palveleva puhelin numerossa:

• joka ilta klo 18 alkaen.
  • pe ja la öinä 03 saakka,
  • muina päivinä klo 01 saakka.

Fri Dec 21 09:56:00 EET 2018