Uusi kouluikäisten tubemedia Ttila starttaa 15.1.

ttila_juontajat.jpg

Uusi 10-14-vuotiaiden oma Youtube-media Ttila starttaa suorana lähetyksenä tulevana tiistaina 15.1. klo 16. Ttila ilmestyy viikoittain uutena kouluikäisten interaktiivisena iltapäiväohjelmana, johon katsojat voivat osallistua keskusteluchatin kautta lähetyksen aikana ja lähetysten välissä Instagramissa.

Ttilaa luotsaavat kuusi 13-19-vuotiasta nuorta juontajaa: 18-vuotias Linnea Kuopiosta, 16-vuotias Tuuli Hattulasta, 18-vuotias Miro Vihdistä ja Aino (13), Pinja (15) ja Wilhelmiina (19) Helsingistä.

Ttilaa tehdään nuorilta nuorille. Jaksojen teemat on suunniteltu yhdessä kouluikäisten lasten ja nuorten kanssa ja ne käsittelevät muun muassa kasvua, kavereita, koulua, harrastuksia ja mitä tehdä silloin, kun on tylsää. Ttila on paikka kouluikäisten lasten ja nuorten ajatuksille, kysymyksille ja omille videoille. Myös mediatekniikan puolelta löytyy nuoria tekijöitä.

Ttila on kirkon yhteinen tubemedia ja sitä julkaisevat Nuori kirkko ry, Kirkkohallitus ja Suomen Lähetysseura. Tuotannosta vastaa Nuori kirkko ry. Ttila on 100 vuotta iloa: koululaiset kirkossa -varhaisnuorisotyön satavuotisjuhlan ensimmäinen julkistus, lahja suoraan kouluikäisille lapsille ja nuorille.

Ttilaan voi jo tutustua trailerivideolta youtubesta ja Ttilan sivuilta.

2019-01-14 12:30:00.0