Jari Sillanpään joulukonsertti Taulumäellä on peruttu

Laulaja Jari Sillanpään konsertti Taulumäen kirkossa on peruttu. Sillanpään oli tarkoitus pitää kirkossa joulukonsertti 4.12. Peruuntumisen syynä on laulajan saama syyte lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittämisestä.

- Syyte on vakava, joten päädyimme siihen, että konsertti perutaan, kommentoi Jyväskylän seurakunnan kirkkoherra Arto Viitala.

Jyväskylän seurakunta ei ole konsertin järjestäjä, vaan seurakunta on vuokrannut Taulumäen kirkon Jari Sillanpäälle ja hänen orkesterilleen. Jyväskylän seurakunnasta on oltu yhteydessä Sillanpään kiertuemanageriin.

Jari Sillanpään Herää jouluun -konserttikiertue ulottuu useille paikkakunnille. Jyväskylän lisäksi ainakin osa muista seurakunnista on niin ikään perunut konsertin.

2019-11-15 15:15:00.0