Jyväskylän seurakunta ja Pelastusarmeija yhteistyössä

Jyväskylän seurakunnan vapaaehtoiset huolehtivat Seppälän Citymarketin ja Minimanin Joulupatojen vahtivuoroista.

Perinteiset Pelastusarmeijan Joulupadat ilmestyvät katukuvaan 15.-23.12.  Lahjoituksia voi tuoda arkisin klo 11-19 ja lauantaina 11-17. Sunnuntaina keräystä ei ole

Muutamassa vuodessa Joulupadan tuotto Jyväskylässä on noussut 2,5-kertaiseksi aiempien vuosien noin 20 000 eurosta viime vuoden 56 tuhanteen euroon.

- Olemme Pelastuarmeijassa hyvin kiitollisia siitä, että monet tahot haluavat tehdä kanssamme yhteistyötä Joulupadassa. Joulupatatuotto on selkeästi riippuvainen patojen määrästä ja se taas puolestaan patavahtien määrästä, toteaa varainhankintavastaava Osmo Halonen.

Tänä vuonna paikallisia yhteistyökumppaneita Joulupata-vapaaehtoisina ovat Jyväskylä Tourulan Rotaryklubi, Jyväskylän ev.lut. seurakunta, Satamaseurakunta, Cimson Yrityspalvelut Oy ja Cimson Koulutuspalvelut Oy sekä yli sata yksityishenkilöä.

Valtakunnalliset Joulupadan pääyhteistyökumppanit ovat Kesko ja K-ruokakaupat, VR sekä Liiga.

Joulupatojen sijainnit Jyväskylässä 2015:

• Sokoksen kulmalla kävelykadulla
  • Prisma Keljo
  • Keljon Kauppakeskus /CM
  • Seppälän Citymarket
  • Palokan Kauppakeskus /CM (Tourulan Rotaryt hoitavat patavahtivuorot)
  • Minimani (evl. srk hoitaa patavahtivuorot)
  • Prisma Seppälä (evl. srk hoitaa patavahtivuorot)

Kaikille padoille voi tuoda rahalahjan lisäksi puhtaita ja ehjiä vaatteita sekä leluja ja pelejä.

Nettipata Linkki avautuu uudessa välilehdessäporisee koko kuukauden ajan ja siellä voi myös perustaa oman padan, johon haastaa ystäviä, työkavereita ym.

2015-12-04 09:54:00.0