Suomen kieli sanoo tervetuloa! –kieliopaskoulutus alkaa

Suomen kieli sanoo tervetuloa - kieliopaskoulutus on tarkoitettu vapaaehtoisille, jotka haluavat opettaa turvapaikanhakijoille suomea. Koulutusilta on 8.2. Gloriassa.
Haluaisitko opettaa suomenkielen alkeita? Suomen kieli sanoo tervetuloa! -kieliopaskoulutus antaa sinulle hyvän menetelmän ja apua kielenopetukseen. Koulutus on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille, eikä edellytä erityistä koulutustaustaa. Koulutus on maksuton.
Koulutus on Monikulttuurikeskus Gloriassa, Matarankatu 6 maanantaina 8.2. kello 17.30 - 19.30

Tervetuloa vapaaehtoiseksi kielioppaaksi!

Koulutuksessa Helsingin yliopiston suomen kielen opiskelijat tutustuttavat vapaaehtoiset Toisto-menetelmään, jota voidaan käyttää turvapaikanhakijoiden suomen kielen opetuksessa.
Helsingin yliopistossa opiskelijoiden kanssa yhteistyössä syksyllä 2015 kehitetty menetelmä vastaa akuuttiin tilanteeseen, jossa turvapaikanhakijoiden määrä on ylittänyt kielenopetusresurssit. Koulutukseen voi osallistua kuka vain asiasta kiinnostunut. Menetelmä on kehitetty niin, että kuka vain vapaaehtoinen voi sen avulla opettaa suomen kielen alkeita. Opettajataustaa tai -koulutusta ei tarvita. Koulutukseen mahtuu 40 ilmoittautunutta.

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Huom!
Ilmoittautumiset 7.2. mennessä!

JärjestäjäJyväskylän seurakunta, Opettajat ilman rajoja -verkosto, Kirkon Ulkomaanapu, Helsingin Yliopisto ja Monikulttuurikeskus Gloria