Kirkolliskokous kokoontuu uudella kokoonpanollaan elokuussa

Kirkkohallitus päätti istunnossaan 21.4.2020, että kirkolliskokouksen vuoden ensimmäinen istuntokausi pidetään 10.−14.8. Turun kristillisellä opistolla, jollei kirkkohallitus pandemiatilanteen jatkumisen vuoksi myöhemmin päätä toisin.

Normaalitilanteessa kirkolliskokous olisi kokoontunut Turkuun toukokuun ensimmäisellä viikolla, mutta kirkkohallituksen täysistunto linjasi jo maaliskuussa, ettei kirkolliskokousta pandemiatilanteen vuoksi valmistella toukokuulle.

Kirkkohallituksen täysistunnon nykyinen kokoonpano jatkaa toimessaan seuraavaan kirkolliskokoukseen asti ja kokoontuu seuraavan kerran 9. kesäkuuta.

KirkolliskokousLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2020-04-27 15:46:15.0