Lehtisaari avataan elokuun alussa

Lehtisaarikuva1.jpg

Jyväskylän seurakunta avaa Lehtisaaren elokuun alussa. Kesäkohteena toimiva saari on alkukesän ajan suljettuna koronatilanteen vuoksi.

Saareen voi tulla kerrallaan 25 henkilöä, ja oman paikan voi varata varausjärjestelmän kautta tai puhelimitse. Varausjärjestelmä ja lisäohjeita julkaistaan heinäkuussa Jyväskylän seurakunnan nettisivuilla ja Lehtisaaren kesäkodin Facebook-sivuilla.

Saari on avoinna keskiviikosta sunnuntaihin. Keskiviikosta perjantaihin paikkoja on saatavilla ajoille 1517.30 tai 18.3021.

Lauantaisin ja sunnuntaisin paikkoja on varattavissa ajoille 1316 tai 1720. Maanantaisin ja tiistaisin Lehtisaari on suljettu.

Saarella kiinnitetään yhä erityistä huomiota turvallisuuteen ja hygieniasta huolehditaan tehostetusti. Saunomismahdollisuutta ei tänä kesänä ole.

Lehtisaari on Jyväskylän seurakunnan lomapaikka Tuomiojärvellä, keskellä Jyväskylää.
Kävijöitä on vuosittain tuhansia. Saaressa järjestetään erilaista ohjelmaa ja siellä voi uida, pelata erilaisia pelejä sekä rauhoittua luonnon keskellä. Toiminta on kaikille maksutonta.

2020-06-18 12:56:00.0